Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä teille kuuluu?
Heipat Kevätmieli ja muut.Käyn harvoin enää täällä (enpä ennätä muuallakaan surffailla). Toisinaan kuitenkin luoskelen muiden kirjoituksia, kun ikävöin tätä yhteisöä. Vähän sellainen kaksijakoinen juttu, kun en todellakaan ikävöi aikaa sairaslomalla, mutta kyllä tosiaan kaipaan niitä päivittäisiä keskustelutuokioita kanssanne. Ja tänään, mitä silmäni löysivätkään otsikoiden seasta, Kevätmieli se kutsuu lataamon naisia :-)
Ihanaa lukea teidän kuulumisia. Ja tsemppiä teille jotka painitte hikipuuskien kanssa. Minulla myös ne tamofeenit nyt siis olen aikatarkkaan vuoden syönyt. Taidan kuulua niihin onnellisiin, jotka selviävät tamofeenista lähes ilman niitä ikäviä sivuoireita. Menkat tuli nyt syyskuussa ensimmäisen kerran, edelliset siis oli silloin kun sytot alkoivat. Kontrolli syöpäpolilla oli viimekeväänä. Verikokeet, mammo, ultra ja lääkäri tapaaminen. Terveeksi totesivat. Nyt syksyllä kävin gyniksellä ja normaali juttujen lisäksi teki ultran emättimen kautta ja suositteli sitä (olen kuullut muualtakin) tamofeenihan saattaa jonkin verran altistaa kohdun ei toivotuille muutoksille. Sitten kun "narisin" että jäännösrintaa niinku nipistelee, niin laittoipa lähetteen vielä rinnan ultraan ja sain samalle ultra lääkärille ajan, joka aikanaan otti sen ohutneula näytteen, jonka perusteella tuomiokin tuli. Jälleen totesivat terveeksi. Kyllä helpotti. Itkin ilosta siinä samassa hississä, jossa itkin helmikuussa 07, kun "epäilyttävä" ohutneulanäyte oli otettu.
Arkinen elämä perheen kanssa tuntuu aivan älyttömän hyvältä ja ihanaa kun taas jaksaa tehdä asioita. Työt aloitin viime tammikuussa täysiaikaisesti ja jotenkin kevät meni vielä niin, ettei oikeen energiaa riittänyt töiden lisäksi muuhun kun pakollisiin kotijuttuihin. Jotenkin välillä jopa pelotti, että mitäs jos en jaksakaan. Nyt kesälomien jälkeen huomaan ihan selvän eron viimekeväiseen ja energia tasot on huomattavasti paremmat. Minäkin olen löytänyt uuden harrastuksen, rullaluistelun. Tosin kun talvikelit on tulossa, niin eipä paljoa rullailla. Mutta niin pitkälle olen jo päässyt, ettei pysähtyminen enää pelota, eikä tarvitse roikkua enää liikennemerkeissä, kun haluaa pysähtyä. Tosin on ollut nyt tauko, kun nivus taisi vähän venähtää tai jotain... kun vihloo aina välillä kävellessäkin. Sen siitä saa kun yli nelikymppisenä aloittaa uuden harrastuksen.... Tänään oli aivan mahtava ilma täällä pääkaupunki seudulla. Pojilla oli taksvärkki päivä ja käytiin anopin pihaa haravoimassa. Ei kyllä ihan heti uskoisi, että on lokakuu.
Rakkaudella omista energioistani lähetän teille kaikille voimahalauksia.
Terveisin MeriTuuli
PS Tapani mukaan en taaskaan osannut kirjoittaa lyhyesti
- Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?Kehäkukka
- Re: Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?uusimarras
- Re: Mitä teille kuuluu?lillukka
- Re: Mitä teille kuuluu?MeriTuuli
- Re: Mitä teille kuuluu?tautinen
- Re: Mitä teille kuuluu?kesän lapsi