Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä teille kuuluu?
Olen muutaman kerran kirjoittanut tälle palstalle.Sain syöpädiaknooin 10.03.2005.Ensin tehtiin rintaan osapoisto ja kolmen viikon kuluttua poistrttiin koko rinta.Sain sädehoidon ja viisi vuotta antiestrogeeiä.Maaiskuussa tulee siis neljä vuotta diaknoosista.Syyskuussa viime vuonna minulle tehtiin uusi rinta ld-kielekkeellä selästä.Muuten on asiat hyvin,mutta selän haavaan tulee nestettä.On punktoitu jo 11 kertaa.Pitää taas maanantaina ängetä itsensä päivystykseen ja punktioon.Tähän mennessä on puntoitu 925ml.Saapas nähdä kuinka kauan sitä nestettä kertyy.Minulla pienennettiin toista rintaa.Kuppikoko muuttui bstä aaksi.Eihän se haittaa kun on kaksi rintaa.Maalikuussa on käynti sairaalassa.Silloin harkitaan milloin kainaloa vielä siistitään.Lopuksi tehdää nänni nännipihan tatointi.Menee siis lähes vuosi,kun kaikki on tehty.Sitten on vielä vuosi ja sitte on viimeinen kontrolli ja saa lopettaa antiestrogeenit.On se mummukuume jo alkanut helpottaa.Tsemppiä teille kaikille perässä tuleville toivoo lumipalloheisi- Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?Kehäkukka
- Re: Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?uusimarras
- Re: Mitä teille kuuluu?lillukka
- Re: Mitä teille kuuluu?MeriTuuli
- Re: Mitä teille kuuluu?tautinen
- Re: Mitä teille kuuluu?kesän lapsi
- Re: Mitä teille kuuluu?santeri
- Re: Mitä teille kuuluu?karlip11