Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä teille kuuluu?
Hei Kevätmieli ja muuta kanssasoutajat :)) Olipa kiva,kun aloit huhuilemaan meitä kanssasoutajia.Minulle kuuluu ihan hyvää. Sairastuin syyskuussa 2006 ja heinäkuussa, (siis tänä vuonna) olin onkologianpolilla lääkärin luona ja sitä ennen tehtiin erinäisiä tutkimuksia,kuten keuhkoröntgen, rintojen ultraääni ja mammografia sekä verikokeet. Kaikki oli ainakin silloin ihan ok,joten hyvillä mielin olen syksyä viettänyt.
Sairauden myötä minäkin sain uuden kampauksen,sanon kuten joku muukin tässä ketjussa,että koskaan en olisi uskaltanut leikkauttaa hiuksiani näin lyhyiksi,mutta viihdyn tosi hyvin tässä uudessa "lukissani".
Valittelin lääkärille limakalvojen kuivumista ja hän antoi minulle sellaisen lääkkeen nimen kuin Cicatridina,ovat ilmeisesti emätinpuikkoja.Onko kellään kokemuksia tästä lääkkeestä?
......mutta oikein mukavaa syksyä ja talven odotusta kaikille "tutksi tulleille" kanssasoutajille :)))
Huhuillaan toistekin..
Terkuin Kesän lapsi
- Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?Kehäkukka
- Re: Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?uusimarras
- Re: Mitä teille kuuluu?lillukka
- Re: Mitä teille kuuluu?MeriTuuli
- Re: Mitä teille kuuluu?tautinen
- Re: Mitä teille kuuluu?kesän lapsi