Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä teille kuuluu?
Hei kaikki tutut ja tuntemattomatkin silikonisiskot!Ihanaa oli kuulla teistä muutamista,kiva kun Kevätmieli alkoi huhuilla!
Töissä aloitan toista syksyä sairastumisen jälkeen ja paremmissa voimissa kuin viime vuonna.Työssä kiirettä,mutta työ tuottaa iloa.Kyllä ne mehut työssä kyllä puristetaan ja iltaisin on aika poikki kun pitäisi jaksaa kotitöitä ja olla lastenkin kanssa.
Lueskelen ajoittain täälllä palstoilla ja Rintasyöpäyhdistyksen palstalla,sinne tuntuu monet täältä siirtyneenkin.En ole vain itse saanut aikaiseksi kirjoitella.
Kevätmielelle onnittelut uusista hiuksista!!Parasta mulla on ollut uusi kampaus syövän jälkeen.Olen pitänyt lyhyet hiukset,jotka sopivat aika hyvin ja ovat sikahelpot!En olisi ikinä tullut leikanneeksi näin lyhyiksi muuten.
2v kontrolli pitäisi olla loppuvuodesta ja olen myös menossa korjausleikkausarvioon.En tiedä haluanko sitä lopulta,mutta mennään nyt kyselemään siitä.Ainakin vatsamakkaraa riittää hyvin.
Efexoria käytän edelleen,kuumat aallot helpottaneet sillä ja mielikin rauhallisempi.En aio toistaiseksi siitä luopua!
Olen tullut jollain lailla rohkeammaksi asioiden suhteen,uskallan kokeilla uutta enkä säästele asioiden tekemisiä " sit kun" asentella.
Hyviä vointeja kaikille "aineissa" oleville ja olleille!
Täällä sitä edelleen porskutellaan!
Terveisin ja halauksin tautinen,muttei sairas?
- Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?Kehäkukka
- Re: Mitä teille kuuluu?kevätmieli
- Re: Mitä teille kuuluu?uusimarras
- Re: Mitä teille kuuluu?lillukka
- Re: Mitä teille kuuluu?MeriTuuli
- Re: Mitä teille kuuluu?tautinen
- Re: Mitä teille kuuluu?kesän lapsi
- Re: Mitä teille kuuluu?santeri