Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: metarit päässä
Huomenta kaikille!!Odottelen tässä taksia hakemaan. Tänään on siis loppukontrolli vaasassa ja onneksi oma lääkärini!!
pääni on edelleen ollut kipeä. Eilen se paheni niin, että oksensin koko illan. Kummallinen vanne kiertää päätä ja huimaa. Takaraivossa on kipeä piste, kuin naulaa laitettaisiin pään läpi, samoin oikea ohimo vihloo..Ja tiedätte jo varmaan kaikki, mitä olen koko yön pelännyt. Itku puserossa olen miettinyt, että näinkö tämä mun elämä sitten meni..en saanutkaan niitä vuosia tai edes kuukausia "tervettä" aikaa, vaan kuolen aivometareihin..
Olen nukkunut kyllä jotenkion. Aamulla ei enää oksettanut, mutta pää on edelleen kuin toisen pää, tönkkö ja puutunut sekä epämiellyttäviä vihlaisuja siellä täällä.
Onneksi tänään on lääkäri, joka osaa asiansa ja tietää miten tätä hommaa lähdetään viemään eteenpäin.
Anoppi kyllä lohdutteli, että täällä on nyt sellainen virus liikkeellä, joka aihuttaa huimausta ja pahoinvointia. Ja toki meidän nuorin oksensi viime torstaina ja valitteli päätään, juuri silloin, kun leukkarini olivat alhaisimmillaan, joten onhan mahdollisuus, että olen saanut jonkun pöpön. Mutta kunnes toisin todetaan, pelkään pahinta.
Menen nyt vielä haukkaamaan jotain ja sitten ..Pitäkää peukkuja rakkaat ystävät, nyt pelkään tosissani
Julia
- metarit päässäemmi
- Re: metarit päässäcicko
- Re: metarit päässämansikka1
- Re: metarit päässäjulia
- Re: metarit päässäManssi
- Re: metarit päässätella
- Re: metarit päässäKarhutar
- Re: metarit päässäMeriTuuli