Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: metarit päässä
Heips ja hyvää lauantai-iltaa:)Minä sain rajallisen liikuntaluvan, kun maaliskuussa näkyi metarikohdissa "alkavaa luutumista" eli kävellä sai, mutta ei sauvojen kanssa, uida sai, mutta ei töksäyttää itseään altaan päätyyn, pyöräillä, mutta ei kuoppaisilla teillä, selkää sai kiertää, mutta ei ääriasentoon jne.
Sitten kesäkuussa luutuminen oli edistynyt mukavasti ja liikkuminen vapautui vielä enemmän. Minä en uskaltanut ottaa mitään riskejä, vaan aika nöyrästi odotin, että Bonefos ehti tepsiä. Kerran kyllä sain lääkärille soittoajan ja pyysin tarkempia ohjeita, jotta en olisi varonut turhaan.
Minä olen saanut fysioterapeutilta jumppa-apua ja -ohjeita. Tunsin, että yksin en pärjää ja ajattelin, että jos yhteiskunta on laittanut ison kasan rahaa tutkimuksiini ja hoitoihini (pää + syöpä), ei ole viisasta ruveta säästämään viime metreillä. Onneksi olen kyllä törmännyt hoitohenkilöstöön, joka on tässä auttanut eteenpäin.
Kärsivällisyyttä sekä sinnikkyyttä,
toivoo Santeri
- metarit päässäemmi
- Re: metarit päässäcicko
- Re: metarit päässämansikka1
- Re: metarit päässäjulia
- Re: metarit päässäManssi
- Re: metarit päässätella
- Re: metarit päässäKarhutar