Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: metarit päässä

Terveisiä Vaasasta!

Pitkä reissu takana.
Sain kuin sainkin lähetteen pään TT-kuvaukseen. Lääkäri oli kyllä sitä mieltä, että sytojen sivuvaikutukset aiheuttavat tälläisiä tuntemuksia ja kipuja mutta mun mielenrauhan takaisin saamiseksi kuvataan pää. Kysyin onko yleensäkään mahdollista, että hoitojen aikana voi tulla aivometareita. Hän sanoi,että on se mahdollista. Mutta jos mulla on niin huono tuuri, että näin on käynyt, aloitetaan välittömästi pään sädehoito(2vko). Sillä on hyvät vasteet rintasyövän metareihin. Ja aivojen metarit eivät ole rintasyövässä katastrofi, ainoastaan hoidollinen juttu. Arvatkaa miten helpotti, ihana ihana lääkäri!!
Mun veriarvot olivat muuten kuin terveellä ihmisellä. Afoskin 85!
Kysyin tulevaisuudesta ja ennusteista. Hän ei ennustanut mitään, sanoi vain, että Bondronaatin ja hormonilääkityksen avulla tulevaisuuteni näyttää ihan hyvältä, kyllä tulen pärjäämään. Sitä ei tiennyt, miten kauan syöpä uinuu, mutta toivoi että mahdollisimman kauan.
Eli 18.9 on pään TT ja sitten parin päivän päästä lääkäri soittaa. Tiedossa unettomia öitä mutta myös faktaa, ettei tarvitse itsekseen arvailla asioita.

Kiitos teille rakkaat mukana olostanne, tunsin sen vahvasti!!

Voimia kaikille jatkoihin=)

Erittäin väsynyt Julia
julia | 11.9.2007 klo 15:57:44