Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: metarit päässä

Minulle syöpälääkäri sanoi hyvän ohjeen näihin kipu/pelkotuntemuksiin. Yleensä syövästä johtuva kipu pahenee koko ajan. Ei pidä pahemmin taukoja. Ja yleisin oire päässä oleviin kasvaimiin on näköhäiriöt, oksentelu, ja tajunnan menetykset, jatkuva enenevä päänsärky sekä tinnitus korvissa.

Ystäväni menehtyi aivoisssa olevaan metastaassiin sairastaen munasarjasyöpää. Hänellä oli oireena näköhäiriöt eli näki kahtena, pahoinvointikohtaukset oksentelua,ja tosi kova niskakipu. Sekä tasapainohäiriöt. Tämän jälkeen olen pelännyt aina kun jotain tuntuu päässä...Tämän takia olen sitten valitellutkin syöpälääkäreilleni mm. päänsärystä, niskojen jäykkyydestä...vasemmassa korvassa sydämen syke....Syyksi ovat sanoneet niskalihasten jäykkyyttä, jonka vuoksi kuuluu vasemmassa korvassa sydämmen sykekin. Kuviin olen pyytänyt, mutta ei kuulemma näin heppasin oirein ole syytä sädettää turhaan TT-Kuvilla, kun sekään ei terveellistä. Näitä oireita on ollut mulla nyt suunnilleen tämän koko sairauden ajan n. 5 vuotta ( munasarjasyöpä) Välillä asia ahdistaa, mutta välillä sitten asia on taka-alalla. Tämä ikävä tinnituskin on vain kun on ihan hiljaista. Migreeniä olen sairastanut aina ja niskat ovat olleet heikot ja jumissa aina. Saatikka sitten kun on sairastanut syöpää siihen päälle sytoja ja lukuisia leikkauksia...joten toivon vain että se ei ole sitä pahinta, koska vaiva ei sinänsä ole pahentunut, vaan pysynyt samana.

Tulipas tästä pitkä jaarittelu :) Tsemppiä
mansikka1 | 7.9.2007 klo 14:50:38