Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Kuumeilu ja kipu Herceptinin + Taxoteren jälkeen

Hei taas,

Täällä sitä vain edelleenkin roikutaan ja vietetään ns. kalsaripäivää. Kuumetta on, ja yöllä olin erityisen kipeä, kun jokaista paikkaa särki eikä edes vesikään pysynyt sisällä. Aamuyöstä kuudelta olin jo lähteä tarkkaamon puolelle, mutta lämpötila kuitenkin vakiintui siihen 37,5 tuntumaan, joten olen nyt sitten vain seuraillut tilannetta ja ottanut yön univelkaa takaisin. Jonkin verran jännittää, mahtaako ensi yöstä tulla samanlainen, ja olisiko sittenkin fiksumpaa hakeutua muualle kuin tänne kotiin:((((

Herceptinien ja Taxoteren tiputuksessa kovastikin vannottivat ottamaan yhteyttä heti, kun kuume nousee 38:aan, mutta sitten kun eilen soitin (varoittaakseni), niin ei tullut selvää vastausta siihen, mihin päivystykseen minun pitäisi hakeutua. Meillä on nimittäin täällä tilanne päällä, että alueellista päivystysjärjestelmää ollaan purkamassa, ja nyt minulla on kahdenlaista informaatiota siitä, hakeudunko ensisijaisesti Raumalle vaiko Poriin. Yksi hoitaja sanoo että Poriin, tulet vain heti Poriin ja soitat ensin, ja sitten kun soitan niin, niin "Eikös se olisi kuitenkin parempi käydä ensin Raumalla kun olette sieltä kotoisin:OOOOO".

Se nyt on lopulta ihan yksi ja sama, mihinkä sitä päänsä kallistaa, kunhan saisi edes rauhan siitä että jossakin saa hoitoa, jos tilanne alkaa näyttää siltä.. Miten te muut yleensä olette näissä tilanteissa toimineet, ja miten olette pärjänneet näiden lämpötilojen kanssa? Tavallaan on sellainen olo, että on jo menossa kohti parempaa, mutta silti ei kuitenkaan luota siihen että tämä olisi nyt tässä. Minullahan oli sitä Neulastaakin, joten nyt ainakin tietää, ettei sitä ole turhaan annettu. Kivut olivat myös tosi mojovat!

T. Karhutar
Karhutar | 17.7.2007 klo 16:13:43