Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei kaikille! ja pari kysymystä

Hei Peevikki,

Täällä toinen HER2+++ tapaus vastailee, elikäs MIB-1 paremmin tunnettuna Ki67 tarkoittaa jakautumisvaiheessa olleiden syöpäsolujen prosenttiosuutta. Kolme plussaa HER2 perässä on maksimi, joten siinä mielessä siinä on tietty ristiriita jakautumisnopeuteen ja gradukseen II nähden. Minulla esim. gradus oli 3 ja jakautumisvaiheessa olevien solujen osuus 80.

Hiukan kiinnostaisi tietää, missä päin Suomea, Peevikki, asustelet? Olin siinä luulossa että vuoden Herceptiini-hoidot olisivat jäämässä pois, mutta eivätpähän sitten vaan. Minä saan hoidot lyhyen kaavan mukaan kolme kertaa kolmen viikon välein, ja olen tyytynyt tähän, koska tutkimustulokset ovat olleet lupaavia. Kuitenkin syöpäni on erittäin aggressiivinen, joten välillä tulee miettineeksi saanko sittenkin Herceptiiniä liian vähän.

Mutta tsemppiä Sinulle, olet varmasti hyvissä käsissä!

T. Karhutar
Karhutar | 15.8.2007 klo 19:49:29