Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Her-plussista
Voi anemone, ihan kuin minun päästäni tuon kirjoituksesi!Juuri tuota tarkoitin, halua "rauhalliseen" elämään. Tavallaan lohduttaa tietää, että muilla on myös "raihnaisuutta", vaikken sitä tietty kenellekään toivo. Tiedän että myös suurentelen päässäni joitain kolotuksia, koska unohdan ne tehdessäni jotain mukavaa. Yhtään ei satu mihinkään, joten ei voi (kai?) kovin vakavaa olla..
Tuo oli selventävä tieto, että esim. sinun kasvaimestasi on tehty tuo cish-tutkimus, vaikka alkutiedot ovat viitanneet muuhun. Ehkä se tehdään yliopistosairaaloissa nykyisin automaattisesti, tai ainakin jos jokin muu tekijä viittaa aggressiiviseen tautiin.
Minä en tiedä mikä minun alkustatukseni oli, PAD lausunnossa näyttää vain lukevan Her2- (cish), eli kaippa se lopullinen lausunto on cish-tutkimuksella varmistettu. Tuntuu että edelleen jatkuvasti tästä sairaudesta aukeaa uusia asioita, joita en ennen ole osannut edes ajatella. Parempi varmaan kun en ajattelisikaan. Mutta milläs sitä tietää tivata oman hoitonsa perään, jos ei mistään mitään ymmärrä?
- Hei kaikille! ja pari kysymystäpeevikki
- Re: Hei kaikille! ja pari kysymystäliikkeelle
- Re: Hei kaikille! ja pari kysymystäMeriTuuli
- Re: Hei kaikille! ja pari kysymystäliikkeelle
- Her-plussista-miu-
- Re: Her-plussista-miu-
- Re: Her-plussistapeevikki
- Re: Her-plussistaKarhutar