Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hei kaikille! ja pari kysymystä
TervehdysOnneksi ole keksinyt itsellesi tekemistä, koska voidut odottelemaan onkologille ja hoitoihin pääsyä. Se on ikävää, että marginaalisi eivät olleet ehkä riittävät, minulla ne olivat lähes kaksi cm. Säästävä leikkaus osaltani näyttää olleen erittäin hyvä ratkaisu. Koska kasvain oli aivan tissin kärjessä, en ehkä tarvitse mitään tai en ainakaan kovin paljon täytettä rintsikoihinkaan. Nythän tuo leikauttu tissi on vielä hiukan turvoksissa ja tällä hetkellä ei huomaa mitään eroa terveeseen tisuun.
Muistakaa kaikki huolehtia haavoista erityisin hyvin näinä helle päivinä. Lauantaina haistelin ja ihmettelin mikä haisee. Verihän se. Kävin päivystävällä sunnuntai-iltana, ja ottivan bakteeriviljelyn varmuuden vuoksi kuin myös määräsi minulle varoiksi 5 pv antibioottikuurin. Nythän on mätäkuu ja todella kuumaa ja myös kosteaa, joten riski tulehduksiin on olemassa.
Niin Liikkeelle, miten kuntoilet ja kuntoutat itseäsi. Minä olen aina ollut varsinaista liikuntaa laiska harrastamaan. Olen enemmänkin tykännyt hyötyliikunnasta, eli käytän mieluummin rappuja kuin hissiä jne. Mutta nyt täytyy kyllä miettiä jokin kiva liikunta muoto, ettei aivain rapautuisi.
Terkuin Peevikki
- Hei kaikille! ja pari kysymystäpeevikki
- Re: Hei kaikille! ja pari kysymystäliikkeelle
- Re: Hei kaikille! ja pari kysymystäMeriTuuli
- Re: Hei kaikille! ja pari kysymystäpeevikki
- Re: Hei kaikille! ja pari kysymystäliikkeelle
- Her-plussista-miu-
- Re: Her-plussista-miu-
- Re: Her-plussistapeevikki
- Re: Her-plussistaKarhutar
- Re: Her-plussistapeevikki
- Re: Her-plussistaKarhutar