Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hei kaikille! ja pari kysymystä
Hei vaan Peevikki . Eipä haittaa mitään noi väärin menneet viestit . Minä ainakin luen aina nää kaikki läpi ,joten sieltähän ne löytyy .Kysyit kuntoilustani .Pyöräilen kaikki työmatkat . Olen myös kuntoklubin suurkuluttaja , yritän käydä siellä melkein joka päivä . Käyn vaihtelevasti kuntosalilla n.2-3 krt /vk. , pilateksessa n. 2-3 krt / vk. , stretchingissä n. 2-3 krt / vk. ,ja sitten rakkain lajini hydrobicissä käyn n. 5-6 krt / vk. Näissähän se aika kuluu niin hyvin, ettei ole ainakaan kotona syömässä .Luulen että toivuin siitä rintaleikkauksestakin niin nopeasti sen takia ,kun kuntoni on niin hyvä .Minähän aloin tehdä jo neljäntenä päivänä leikkauksesta 10 km. pyöräretkiä , kun rupes tuntumaan et seinät kaatuu päälle ." Kuntosali-vieroitusta" kesti onneks vain 3 viikkoa ,neljännen viikon jälkeen pystyin siellä jo tekemään ( kevyesti ) jopa rintalihas-liikkeitä.On se semmoista "huumetta" että jää kiikkiin. Mutta hyvä riippuvuushan tämä on.......Mutta kaikki liikunta ,oli se sitten mitä tahansa on hyväksi , joten jokainen vaan liikkeelle , tavalla tai toisella.
- Hei kaikille! ja pari kysymystäpeevikki
- Re: Hei kaikille! ja pari kysymystäliikkeelle
- Re: Hei kaikille! ja pari kysymystäMeriTuuli
- Re: Hei kaikille! ja pari kysymystäliikkeelle
- Her-plussista-miu-
- Re: Her-plussista-miu-
- Re: Her-plussistapeevikki
- Re: Her-plussistaKarhutar