Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Päänsärkyä, tinnitusta ja pahoinvointia vaikka viim. hoidosta kohta 3 viikkoa

Nyt taitaa tosissaan olla mieli maassa, kun kaikki mietityttää ja ajatukset pyörii kehää... Olen siis menossa neljänteen hoitoon tällä viikolla. Viimeisen viikon on särkenyt päätä joka päivä (koko hoitojen aikana ei ole ollut aikaisemmin päänsärkyä). Tinnitus jatkuu samoin ajoittainen pahoinvointi. Pahoinvointi tulee aalloissa, sillai kun alkuraskauden aikanakin. Välillä öllöttää, mutta pystyn kuitenkin syömään. No katsoin netistä ja tietysti siellä tuli oireiden perusteella, että aivokasvain.

Onko muilla pahoinvointi jatkunut (joskin miedompana) seuraavaan hoitoon saakka? Olen ymmärtänyt, että pahoinvointia on vain 1-5 vrk hoidoista. Taxoja olen siis saanut ja nyt siirtyminen CEFiin.

Löysin netistä, että tinnitusta voi aiheuttaa myös ongelmat purennassa. Olen hampaiden narskuttaja ja mulla on ollut purentakiskotkin käytössä, tosin en ole käyttänyt enää muutamaan vuoteen. Päänsärkykin voi selittyä sillä, että olen työskennellyt päätteellä viimeiset 15 vuotta. Niskat on tosi jäykät ja nyt etenkin vasen (leikattu puoli) vaivaa. Pahoinvointikin voisi tietysti selittyä vatsan limakalvojen ärsyyntymisestä. Mulla ollut aiemminkin katarria ja vatsa vaivannut. Iltaisin röystyttää ja huono olo tulee usein syönnin jälkeen, vaikka koetan syödä pieniä annoksia kerrallaan. Syön koko ajan Somaccia 40mg aamuisin, mutta se ei tunnu nyt auttavan. Siksikin mietityttää...

On jännä, että kun on kerran saanut niitä huonoimpia uutisia (syöpä), pelkää heti että kaikki vaivat varmasti johtuvat siitä pahimmasta vaihtoehdosta... Voi piru tätä tautia.
Katjuliini | 17.9.2012 klo 13:20:22