Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Päänsärkyä, tinnitusta ja pahoinvointia vaikka viim. hoidosta kohta 3 viikkoa

Hei

Minulla on ollut ja aamuisin pää/niskasärkyä, joka tosin päivän aikana hellittää...veikkaampa johtuvan jumiutuneesta niskasta ;(
Pahoinvointia ei edelleenkään ole ollut ja pahoinvointilääkkeitä en ole ottanut vielä kertaakaan....ja mehän kuljemme samassa aikataulussa, eli mulla ja keskiviikkona labrat ja torstaina neljäs syto...siirtyminen cefiin, joten mielenkiinnolla odotan mitä se tuo tullessaan!
Viikon ajan olen kuunnellut kynsiäni...aamuisin punottaa kynnen aluset ja sormenpäät tosi hellänä...kun ei nyt veisi kynsiäkin tää rumpa!
Jalkasärky on myös valvottanut useampana yönä..tosin mulla on aina ollut "levottomat" jalat.

Toivottavasti olosi tuosta kohoaisi ja pääsisit siitä huonosta olosta eroon...jokohan torstaina tavataan..mulla aika klo.10 ?
Elokuu 62 | 18.9.2012 klo 09:55:31