Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Päänsärkyä, tinnitusta ja pahoinvointia vaikka viim. hoidosta kohta 3 viikkoa
Kyllä me taidetaan tavata torstaina, koska mulla aika 10.30 =) Jos siis labrat hyvät. Viimeksi oli kaikki arvot taas normaalilla tasolla, joten luottavaisin mielin olen.Luulen, että tää pahoinvointi johtuu ärtyneistä vatsan limakalvoista. Oireet on hyvin samankaltaisia, mitä aikaisemminkin mulla ollut. Mulla on tosi herkkä vatsa ja olen aikaisemminkin joutunut syömään Nexium kuureja. Öllöttää kun vatsa on tyhjä, ruoankin jälkeen tulee öllö olo. Röystäilyttää ja närästää. Muutamana iltana ihan kauhea närästys ja polte rintalastan takana aina selkärankaan saakka. Ihan kuin olisi sydämestä ottanut. Röystäily ja närästys ainakin puhuisi tämän puolesta. Päänsärkykin tuntuu hellittävän, kun olen tehnyt keppijumppaa. Eiköhän tämä tästä... Ja jos ei rauhoitu, otan puheeksi polilla.
- Re: Päänsärkyä, tinnitusta ja pahoinvointia vaikka viim. hoidosta kohta 3 viikkoaKatjuliini