Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Päänsärkyä, tinnitusta ja pahoinvointia vaikka viim. hoidosta kohta 3 viikkoa

Hei!
Minulla alkoi närästys heti ekalla kerralla (taxo), söin ensin Somacia mutta siitä ei kunnon apua ollut.
Käytän nyt miehelleni määrättyjä närästyslääkkeitä nimi on Gasterix 30mg, kysyin hoitajalta voinko niitä kokeilla ja hän sanoi että voin.

Minulla on todettu lievä refluksivaiva, joka on nyt selvästi pahentunut hoitojen aikana. Minulla oli aivan sama tunne alussa, ihan kuin olisi ollut sydänkohtaus, tuntui kiristävä vanne rintojen alapuolella ja polte rintalastassa.

Päänsärkyäkin on mutta uskon sen johtuvan niskoista, koska niskatkin on kipeät.
Onko sinulla koskaan epäilty keliakiaa? Vatsavaivat ja pahoinvointi voi johtua siitäkin. Siskollani oli vuosia vaivoja ennekuin selvisi että se on keliakiasta johtuvaa.

Toivotaan nyt kuitenkin että oireet helpottaa, jokainen reagoi niin yksilöllisesti näihin hoitoihin.

Minulla on nyt CEF:it menossa ja pahoinvointia on noin neljänä päivänä mutta vain yksi päivä on sellainen että en pysty syömään mitään, muulloin pahoinvointi on lievää.

Syysterveisin Anna52
Anna52 | 18.9.2012 klo 12:57:25