Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

ohi on..vai onko?

Hei!
Olen 2011 vuoden rs-hoidot läpikäynyt, ja nyt vielä sairauslomalla vuoden loppuun. Hoidot loppuivat toukokuussa. Elokuussa oli eka kontrolli, kaikki oli ok. Nyt kuun lopussa on toinen kontrolli. Mitään hoitoja ei ole päällä. Mutta vielä sytöistä on jälkivaivoja jonkin verran. Oikea jalka on kuin osittain puudutettu (ukkovarvas erikoisesti), yöllä aina nostelen kattoa kohti kun särkee jalkaa.
Toinen vaiva on ns. asento huimaus pitkällään ollessa, eniten huimaa kun kääntyy vasemalle kyljelle. On aikoja ettei vaivaa lainkaan, ja sitten välillä taas... Vielä ei ole tutkittu mistä johtuu, nutta vaiva alkoi jo ennen sädehoitoa eli tuossa huhtikuulla, ja kerroin siitä hoitajille. Muuten olen reippaassa kunnossa, hiukset on kasvaneet valtavaksi pehkoksi :) kuin teräsvillaa :) Näin jälkeen päin ajatellen kaikkine kommervenkkeineen, ja hoitoineen olen mielestäni selvinnyt hyvin. Kiitos kuuluu tänne vertais ystäville hyvin pitkälti! Ei tarvinnut yksin taivaltaa!
Voima halit kaikille hoidot ohittaneille, sekä kaikille joilla tie on alussa ! t. kukkanen
kuurankukkanen | 15.11.2012 klo 09:29:28