Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: CEF ja neutrofiilit
Huomenta, Kevätmieli. Neutrofiilit voivat nousta jopa päivässä tiputusarvoihin. Minulla siirtyivät CEF:t moolemmilla kerroilla viikon verran. OYS:ssa tiputusraja on 1,5. Tuokin arvo vaihtelee sairaaloittain. Minulla oli lääkäri perjantaina. Viimeiset säteet olisi sitten torstaina. Uskomatonta. Kysyin lääkäriltä, onko lapsellista ajatella, että tauti on nyt hoidettu ja sen saa heittää suohon. Hän sanoi, että juuri tuo on oikea asenne. Uusimisriskiä hän piti erittäin pienenä. Minullahan oli kasvain 3,5 cm, vieressä miksoskooppisen pieni kasvain, gradus 2, alhainen jakautumisluku, yhdessä imusolmukkeessa pieni metari, vahvasti hormonipositiivinen, ikä 53 v. Tamofenia viisi vuotta. Terveyttä ei voi luvata kenellekään, mutta hyvään ennusteeseen luotan. Tämä elämähän on jokaisen kohdalla kiikkulautaa, sen olen oppinut. Minulla on vain tämä hetki, huominen on kaukana. Lokakuussa suunnittelin hautajaisia, nyt nautin kesästä ja jokaisesta terveestä päivästä. Jälkeenpäin ajateltuna hoitoputki ei ollut niin kauhea kuin kuvittelin sairastuttuani. Sytot eivät olleet mukavia, mutta kestettävissä. Toki pääsin suht. vähillä sivuoireilla ja hyvä yleiskunto pysyi koko hoitorumban ajan.Nyt odottelen ihanaa hiuspehkoa. Eilen tarvitsin ensimmäisen kerran kampaa pesun jälkeen. Mutta peruukki on vielä tiukasti päässä kodin ulkopuolella.
Olen jo pikku hiljaa irrottautumassa palstariippuvuudesta. Olen kyllä lueskellut kuulumisenne, mutta itse kirjoitellut vähän. Jos saan pysyä terveenä, kirjoittelen kyllä hyvistä uutisista. Talven mittaan olen kaivannut usein niitä parantuneiden viestejä. Kun sellaisia on lukenut, on toivo aina herännyt.
Lämmöllä teitä perässä tulijoita ajatellen ja luottamusta ja jaksamista toivoen Lillukka
- CEF ja neutrofiilitkevätmieli
- Re: CEF ja neutrofiilitkesän lapsi
- Re: CEF ja neutrofiilitkevätmieli
- Re: CEF ja neutrofiilittautinen
- Re: CEF ja neutrofiilitmaikkendaali
- Re: CEF ja neutrofiilitlillukka
- Re: CEF ja neutrofiilitMeriTuuli
- Re: CEF ja neutrofiilitxximpi
- Re: CEF ja neutrofiilitMeriTuuli
- Re: CEF ja neutrofiilitxximpi