Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: CEF ja neutrofiilit

Hei Lillukka, kiva kuulla sinusta taas välillä. On todella ymmärrettävää, että kun ranta häämöttää, niin täällä veneessä käymiset vähenee ja hyvä niin, siihen yritän pyrkiä itsekin, kunhan sinne asti pääsen. Minulla vain tulee välillä ikävä teitä, jotka keväällä tänne tullessani, olitte aktiivikirjoittajia ja nyt harvemmin enää kun hoidot loppusuoralla tai toisilla jo ohi.

Oikein hyvää kesää teille kaikille, joilla hoidot jo ohi ja kiitos kaikille jotka rohkaisevia viestejä kirjoittelitte keväällä, kun olin ihan totaalisen eksyksissä.

Onko kellään tietoa tai onko kukaan keksinyt, että miten tai millä neutrofiilit (taas mä kirjotin ensin neutronit) saisi kohoamaan. Mun neutrofiilit oli to vain 0,05. Hb minulla ok, sen kyllä tietäisin että raudalla ja C-vitamiinilla voi Hb:tä ruokkia, mutta neutrofiileihin ei taida mikään auttaa muu kuin aika?

Neutroni-terveisin
MeriTuuli
MeriTuuli | 16.6.2007 klo 10:47:06