Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Millaisia kokemuksia vitamiineista ym. tuotteista hoitojen aikana ?

heippa,

keväällä sytostaattihoitojen aikana mun käskettiin syömään pidempi kuuri rautatabletteja kaksi kertaa päivässä huonon hemoglobiinin takia.. se oli yllättävää koska yleinen kanta on, että mitään ylimääräistä elimistöä rasittavaa ei saisi syödä..

oon kysellyt lääkäreiltä ja hoitajilta heidän kantojaan esim luontaistuotteisiin ja vastaushan on kaikilla lähes sama koska lääkärit eivät voi noita tuotteita suositella...

vaan sattui eräs poikkeustapaus.. kun menin kuulemaan tuomion syövän levinneisyydestä ja että hoitona käytetään sytostaatteja eikä sädetystä lainkaan lisäsi lääkäri vielä, että onhan olemassa näitä vaihtoehtohoitoja myös..

itse juon havupuu-uute juomaa ja uskon vakaasti, että siitä on apua.. lopetan tietenkin ennen sytostaattihoitoja joita on nyt kolmen viikon välein.

mutta näitä mielipiteitä on tuhansia =), jokainen tehköön omat ratkaisunsa ja eihän kaikki usko luontaistuotteisiin tai muihin sellaisiin..

hyviä vointeja ja tsemppiä =)

t. santorini

santorini | 6.8.2011 klo 08:50:47