Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Millaisia kokemuksia vitamiineista ym. tuotteista hoitojen aikana ?
Minä olen jo useamman vuoden käyttänyt luontaistuotetta nimeltä ph-balance PASCOE, sitä saa sekä tabletteina että jauheena, itse käytän jauhetta. Tuote vaikuttaa elimistön emäs/hapan tasapainoon, ainesosat: kalsiumkarbonaatti, natriumbikarbonaatti, magnesiumkarbonaatti, dinatriumfosfaatti, ja kaliumkarbonaatti. Kun aloitin käyttämään tuotetta, minulta lähti painoa n. 7kg (osa kylläkin on tullut takaisin) tuotetta käyttämällä olen saanut närästyksen kuriin(minulla refluksitauti), tuote poistaa nesteitä kehosta ja vaikuttaa energiatasoon. Voiko tuotetta käyttää syöpähoitojen aikana, sitä en tiedä,minulla ei vielä ole tietoa omista hoidoista, kun vasta leikattu., mutta jos tulee lääkehoidot, niin kyllä kysyn asiasta. Varmasti syöpähoitojen jälkeen hyvä tuote käyttää. Hyvin helppo ottaa: teelusikallinen jauhetta sekoitetaan haaleaan veteen ja nautitaan illalla ennen nukkumaan menoa, sitä ennen oltava kaksi tuntia syömättä, se haittaa, että yöllä on käytävä pissalla.- Re: Millaisia kokemuksia vitamiineista ym. tuotteista hoitojen aikana ?Sini-likka