Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Millaisia kokemuksia vitamiineista ym. tuotteista hoitojen aikana ?
joo, se on kyllä valitettavasti niin että raha on se joka puhuu, tänäpäivänä. näitä luontaistuotteita kun on melko vaikea omia eli laittaa patenttiin, niin ei paljoa kiinnosta lääkefirmoja. Ja pitäähän sitä saada ihmiset sairastamaankin, jotta voidaan taas määrätä pilleriä siihen ja tähän. Olisko se niin kauheaa yrittää löytää molemmista tavoista parhaat palat ja saada jumankauta ihmiset terveiksi, ja mielellään ennaltaehkäistä, ja hommata rahat jotain eettisempää reittiä. Ja sanokaa mun sanoneen, että joku samperin yhteys kyllä tuolla sikainfulenssapiikilläkin on tähän rintasyöpään, odotan mielenkiinnolla ens vuotta, kun saadaan tämän vuoden tilastot, kuinka monta rintistä on ollut, voihan se olla, että ovat aika ihmeissään. Huvin vuoksi olen yrittänyt nyt kolmelta eri syöpälääkäriltä kysyä, että montako rintis-tapausta on tähän mennessä tänä vuonna ja montako ollut viime vuonna samalla aikajanalla, jokaiselta tullut tiukka ja nopea vastaus, ei tietoa. Ja hevospaskat, sanon minä. Totta maar ne tietää tarkalleen, paljonko meitä on, ja onko esim enemmän kuin viime vuonna. Vanha hyvä sanonta se, että se mikä näyttää paskalta, haisee paskalta ja tuntuu paskalta, mitä todennäköisemmin on paskaa! Suonette anteeksi ruman kielenkäytön, mutta ottaa pattiin tämmönen ihme venkuilu.- Re: Millaisia kokemuksia vitamiineista ym. tuotteista hoitojen aikana ?carpe diem!