Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Millaisia kokemuksia vitamiineista ym. tuotteista hoitojen aikana ?
Mielenkiintoista! Kävin tässä taannoin luontaistuotekaupassa, jossa oli myynnissä myös paljon homeopaattisia tuotteita. Myyjä suositteli kovasti jotain hapan-emästasapainottavaa ph-juttua, en muista nimeä - enkä sitä tosin ostanutkaan. Siinä on kuitenkin vinha perä, että emäksisiä tuotteita pitäisi nauttia paljon ja välttää niitä happamia. Yksi mun tuttu on ollut töissä patologisella ruumiinavaajana, ja hän sanoi, että kyllä ne ruumiit olivat happamia!Itse en kuitenkaan ala nyt tässä hoitojen aikana luontaistuotteita syömään, mutta aion kyllä hoitojen jälkeen heti ruveta marraskuussa. Otin ennen leikkausta jonkin verran männynhavu-uutetta (muistonkohan nimen oikein). Olen myös kuullut tuosta koivuntuhka-uutteesta. On se sääli, kun koululääkäritiede ja luontaistuotteet ovat niin kaukana toisistaan. Suurin osa tk-lääkäreistä ovat ihan ulapalla kaikista luontaistuotteista, kun he vetoavat siihen, että ne niitä ei ole riittävästi tutkittu. Kun ostaa esim. apteekin synteettisiä vitamiineja, niin kyllä niissä vaan on myös lisäaineita.
Lisäaineistahan saisi aikaan uuden keskustelun, surullista että niitä on niin paljon elintarvikkeissa. Minulla on nykyään sellainen tapa, että kun ostan kaupasta ruokaa, niin ostan sellaisia tuotteita, joissa on mahdollisimman lyhyt tuoteseloste ja mieluummin myös luomua.
Ph:n tutkimisessa on kyllä järkeä.
- Re: Millaisia kokemuksia vitamiineista ym. tuotteista hoitojen aikana ?tuike