Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: P.S.
Maarit65!Toivon sydämestäni voimaa sinulle vaikeaan tilanteesesi! Toivottavasti sinulla on tukijoukkoja jaksaaksesi niin syöpähoidot kuin 17-vuotiaasi huumeiden käyttökin! Haluan rohkaista sinua uskomaan, että nuoresi myös voi päästä eroon elämän syrjäpoluilta kuten tuttavani vahvassa huumekoukussa ollut tytär pääsi - voihan olla, että huumeet ovat osin nuoren pakoa syöpätuskastasi ja sinun menettämisen pelosta. Oma nuoreni sanoi 17-vuotiaana todella voimakkaiden murrosiän temppujen keskellä, että haluaakin pitää minut loitolla, ettei satu sitten niin kovaa, jos kuolen. Toisaalta hän on huutanut muutamia kertoja, että toivoo kuolemaani todella!
Toivottavasti miehesi huomaa sinusta niitä kauniita asioita, jotka ovat jääneet jäljelle - itse en tuota tukea puolisoltani saanut ja tällä hetkellä mies nukkuukin eri huoneessa, turhautuu heti, jos olen väsynyt tai jaksamaton jne. Olisin mielihyvin kaivannut olkapäätä, jota vasten itkeä ja jolle kertoa mm. kuolemanpelosta. Olen koettanut kuitenkin ajatella tässäkin positiivisisesti: juuri nyt ei okseta, ei satu, pääsen omin jaloin liikkeelle jne. Ja 6-vuotias nuorimmaiseni laukoo aivan ihania kommentteja mm. siitä, että korjatun rinnan täytyy olla huomattavasti parempi kuin alkuperäinen...jos se on kerran korjattu!
Voimia
t. Altocumulus
- Tietokonekuvassa jotain pelottavaa!Tuskamuikkunen
- Re: Tietokonekuvassa jotain pelottavaa!kesätuulahdus
- Painajaisesta toiseenTuskamuikkunen
- Re: Painajaisesta toiseenTulevaisuus?
- Re: Painajaisesta toiseenTuskamuikkunen
- Re: Painajaisesta toiseenjaa mullako
- Re: Painajaisesta toiseenMaarit65
- Re: Painajaisesta toiseenTuskamuikkunen
- Re: Tietokonekuvassa jotain pelottavaa!Altocumulus
- P.S.Maarit65