Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kolme taxoa takana ja olo on....

Huomenia!

Mä sain maanantaina toisen Taxon. Ensimmäiseen verrattuna on vielä ollut helpompaa. Kortisonikuumotus ja punoitus ja turvotus vähäisempää. Kasvojen iho alkaa nyt antaa merkkejä, että nyppyjen hyökkäys alkaa. Hiukset, no se niistä :o)))

Olkapäät ovat alkaneet paukkua, mutta ei mitään kipuja onneksi. Tämä laajenninproteesirintahärpäke sen sijaan on muuttunut. Se on toiselta kohtaa pehmennyt, toiselta kohtaa kovettunut ja näyttää vähän hassulta. Siis sieltä niinkuin "pullottaa" yhdestä kohtaa ohuen ihon alta "terävämmännäköinen" pala vesi-ilmapalloa... paremmin en osaa asiaa selittää. Ennen sytoja se oli aikas tasainen, tämä sama kohta tosin tuntui silloinkin kuin olisi vain paperinohut iho proteesin päällä. Ja tämä on juuri se kohta, missä kasvain oli, eli ehkä siitä todellakin on kuorittu päältä kaikki ja nyt protestoi hoidoille.

Neulastasta tuli viimeksi pieniä selkäkipuja. Nyt aloitin eilen yhdessä Neulastan kanssa Panadolin (1gx3). Vähän iso annos, ehkä pienempikin riittäisi, mutta kai tässä pari päivää kestää isommallakin annoksella. Somac 40mg otan aamuin ja illoin, lisäksi Alsucralia jouduin eilen illalla ottamaan ennen nukkumaanmenoa, kun alkoi korventaa.

Äsken otin viimeiset kortisonit, huominen lienee siis se huonoin päivä, mutta lohduttaudun sillä, että viimeksi lämpöilin melkein 38 asteessa paikoitellen jo tässä vaiheessa, nyt ei ole ollut kuin 37,1 korkeimmillaan. Viimeksi oli mullakin tosi flunssainen olo. Neutrofiilit mulla oli jo ennen hoitoja vain 1,93, nyt ennen toka hoitoa 1,90. Leuk ennen hoitoja 4,1 nyt 4,2. ALAT noussut 17 => 34. Mutta viitealueella vielä hillutaan, ei siinä, mietin vaan, että jos nää joka kerta tasaiseen tahtiin nousee tuplaten, tai siis tuo ALAT lähinnä, niin joulukuussa se onkin jo taivaissa.

Makuaisti on vähän hukassa myös täällä, mutta ehkä sekään ei ihan niin pahasti kuin eka kerrasta. Pahoinvointia ei ole, mutta ruokahalu on pienempi kuin normaalisti. Siis sellainen napostelunhalu on poissa; normaalisti olen melkoinen keksipurkkien koluaja :o)

Yksi Taxo vielä ja sitten myös se CEF, vähän jännittää, koska siitä on tullut luettua laidasta laitaan; mutta jso mulla nyt menee nää taxot näinkin putkeen, niin toivottavasti CEF ei sitten ole se toinen ääripää.

Mukavaa syyspäivää, tämä tyttö lähtee hevosen kanssa terapialenkille maastoon ja näyttäisi siltä, että sadetakin kanssa!!!
Katjusmaaret | 21.9.2011 klo 08:08:31