Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolme taxoa takana ja olo on....
Voi kun kiva; siis että jos on edes häviävän pieni mahdollisuus, että cef-pahoinvointi korreloi raskauspahoinvointiin, niin kuullostaa hyvältä (enpä nimittäin oksennellut kolmessa raskaudessa kuin yhden kerran muistaakseni syötyäni pussillisen salmiakkia putkeen...)!Tänään on kortisonikrapulapäivä (eilen aamulla otin vikat kortisonit taas tällä erää). Kävin hakemassa Tampereelta uuden tukan itselleni, onneks oli mies kuskina; mulla loppui virta aika totaalisesti sillä reissulla; nukuin koko paluumatkan ja vielä pari tuntia kotona päälle. Mutta lämmöt edelleen maltillisemmalla tasolla kuin viime taxossa. Tänään en ole ottanut närästyslääkettä enkä särkylääkettä. Hienoista selkäsärkyä, mutta yritän nyt säästää elimistöäni lääkkeiltä, kun ei sillä tavalla "oikeasti satu" jos näin voi sanoa. Siis että pärjäilee ilmankin, en usko että normaalitilassa tällaiseen särkyyn edes harkitsisin lääkettä, nyt vaan tuntuu ehkä olevan tuntosarvet korkeammalla kaiken suhteen. Kuuluukin tietysti olla.
Luin tuota toistakin ketjua, jossa oli neutrofiileista, ja minä joka en kamalasti huolestu kyllä mistään, nyt hiukkasen kurtistin otsaani noiden omien lukujeni suhteen, mutta näinpä taas totesin itselleni; minkäs voit, alhaalla ovat jo lähtöjään; myöhäistä rutista kun on p***at housuissa (sori) :o)Toivotaan että jaksavat korjaantua.
Niin, uus tukka on ihan ok, mutta laitoin sen kauniisti vessaan ja hipsuttelen kaljuna :o) Ystävä teki ja tuo tänään mulle ekan talvipipon sovitukseen, suorastaan loistavaa palvelua sanon minä!
- Kolme taxoa takana ja olo on....Helena1961
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....carpe diem!
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....Helena1961
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....carpe diem!
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....Sini-likka
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....Katjusmaaret
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....Katjusmaaret