Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolme taxoa takana ja olo on....
Heippa kaikki sytosisaret ja muutkin taxotallaajat!(Huomaatteko kuinka lennokkaiksi sitä on tultu!)
En malttanut olla laittamatta lusikkaani soppaan, vaikka harvemmin täällä enää olen kommentoinut. Toista oli vuosi sitten! Juuri näihin aikoihin olin saanut kolmannen vähän kevennetyn taxon; kaksi ensimmäistä vei sairaalareissulle muutaman päivän päästä! No, niistä selvittiin ja sitten 3X CEF. Mulle ne oli kuin eri maailmasta helppoutensa vuoksi, pahoinvointia lukuun ottamatta. Tärkein neuvoni onkin: ota pahoinvointilääkkeitä suurimmat mahdolliset määrät,minulla ainakin se tepsi tosi hyvin. Eka kerralla menin halpaan ja vähän säästelin, kauhistellen lääkemääriä, mutta sehän on vain tilapäinen tarve ja auttoi hämmästyksekseni uskomattoman paljon. Sitten sädehoidot ja hormoonit ja uusi kevät kelmeäposkisena ja karvattomana, mutta vahvistuen päivä päivältä. Nyt haluaisin sanoa teille jokaiselle, etten olisi voinut kuvitella kuinka valtava ero on ajatuksillani, tunteillani, kehollani, kaikella siihen, mitä oli vuosi sitten. Olen onnellinen ja kiitollinen jokaisesta päivästä, mutta tunnistan myös elämän rajallisuuden ja tarpeen valmistautua siitä luopumiseen!
Voimia ja lämmin halaus jokaiselle!
Eilen uuden lapsenlapsen saanut merike
- Kolme taxoa takana ja olo on....Helena1961
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....carpe diem!
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....Helena1961
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....merike
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....carpe diem!
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....Sini-likka
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....Katjusmaaret
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....Katjusmaaret