Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolme taxoa takana ja olo on....
Moikka! Nyt kirjoitit mun kynällä...:) Sillä erotuksella, että sain viikko sitten viidennet sytostaatit, minulla on hoitoina 8xTC(doketakseli/syklofosfamidi) ja Herceptin vielä siihen kylkeen. Viikon olen yrittänyt saada itseäni toimimaan mutta huonolla menestyksellä. Lihakset on ihan hapoilla koko ajan ja kävelykin sellaista hidastettua kävelyä. Olkapäät rutisee ja paukkaa, rintaranka jäykkä ja luotisuora. Alaselkä kipuilee myös mutta siellä on entistäkin vaivaa.. Lenkkeillyt olen päivittäin, ja kevyesti venytellyt, mutta ei oikein tuota tulosta. Panadol toimiin jonkinlaisena kainalokeppinä.Ja nämä valtaisat hikoilu puuskat, yötäpäivää, riivaavat! Niihen mulla on kyllä Ergotamin avuksi, sillä ja pyyheliinoilla olen yöt pärjännyt. Hoitojen myötä väsymys on alkanut vaivaamaan yhä enemmän. Kerta kerralta taitaa mennä enemmän aikaa palautumiseen...
Mutta eiköhän tästä taas selvitä, ihan niinkuin ennenkin! Tänään taisin vaan lentää rähmälleen sytoveden täyttämään kuoppaan :(
Kuinka olet jaksellut? Toivottavasti vointisi on jo notkeampi!
Syysterveisin, ja köpötellen kohti seuraavaa hoitoa :)
- Kolme taxoa takana ja olo on....Helena1961
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....carpe diem!
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....Helena1961
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....teppana
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....carpe diem!
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....Sini-likka
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....Katjusmaaret
- Re: Kolme taxoa takana ja olo on....Katjusmaaret