Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Marsha Hunt: Taistelu rintasyöpää vastaan..
Olipa harmi, että tulee maksulliselta kanavalta. Niin vähän kuitenkin tulee telkkaria katsottua, että nämä maksuttomat riittävät, joten yhden ohjelman takia ei kannata sitä hankkia... Mielenkiintoista olisi ollut katsoa, itse olen varmaan eri mieltä ohjelmantekijän kanssa. Haluan näyttää ns. normaalilta, vaikka olen syövän sairastanut, ja peräti kaksi kertaa, enkä halua sitä erityisesti korostaa tai esitellä. Mutta meitä on moneksi, ja kukin saa ajatella omalla tavallaan. Minulla on jopa vähän sellainen mieli, että siitä tehdään liiankin suuri numero, kun nykyään siitä monet kuitenkin paranevat...Tänään ja yleensäkin maanantaista torstaihin tulee neloselta kello 19-19.30 ohjelma "sairaala", jossa on kuvattu Tampereen yliopistollisen sairaalan arkea. Tänään ymmärtääkseni on ainakin jotain syöpäosastolta. Ihan mielenkiintoista katsoa, kun on siellä itse paljon ollut hoidettavana.
t. Ellinoora
- Re: Marsha Hunt: Taistelu rintasyöpää vastaan..ellinoora
- Re: Marsha Hunt: Taistelu rintasyöpää vastaan..seisoo yksin