Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Marsha Hunt: Taistelu rintasyöpää vastaan..

Hei!
Minun mielestäni sairas ihminen ei ole normaalin eli terveen näköinen....mutta tästä tietysti voidaan olla montaa mieltä. En koe olevani epänormaali, mutta en myöskään halua joka paikassa näyttää, että katsokaa, nyt tässä kulkee syövän sairastanut ihminen. Jotenkin tuntuu vähän itsekkäältäkin, monella ihmisellä on vakavia sairauksia, eivätkä ne näy päällepäin, ovat silti yhtä arvokkaita kuin me, joiden sairauden voi ulkonäöstä päätellä..

Itse sain selkäydinvamman ensimmäisen syöpäni hoidoista, ja kuljen pahasti ontuen ja vaappuen, eikä se minua sinänsä haittaa, koska niille vaurioille ei voi mitään. Minulla on pian vuosi rintasyöpäleikkauksesta, enkä ole vielä päättänyt, menenkö sitten aikanaan korjausleikkaukseen, eniten siinä pelkään niitä leikkauksen jälkeisiä kipuja. Muutama viikko sitten jätin peruukin pois, ja mukava on taas olla omilla hiuksilla, vaikkakin lyhyillä sellaisilla.

t. Ellinoora
ellinoora | 29.9.2008 klo 19:58:40