Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Marsha Hunt: Taistelu rintasyöpää vastaan..
Hei Naiset....Kärjistetään vaan.
Nuori.
Tiukkavartaloinen.
Kaunis.
Terveesti elävä.
Positiivinen.
Normaali.
Kaksirintainen, muodikas, normien mukainen, hyväksyttävä.
41 vee.
Arpinen.
Hätkähdyttävä.
Sinut itsensä kanssa.
Piru ja enkeli, lämmin ja kylmä, masentunut ja maaninen.
Yksirintainen.
Vahva ja heikko.
Nainen.
Minä olen tuoksunut niin taivahan hyvälle, tehnyt mallintöitä elannokseni, nainut omasta yhteiskuntaluokastani ja tehnyt siististi lapseni, tohissut järjestössä jos toisesssakin, huolehtinut vähäosaisista ja killottanut kynsivallini säännöllisesti.
Modernisti tanssivana elävänmallintyöläisenä olen kyllä muodostanut mielipiteeni normaalista,
ja hyväksynnästä.
Ihminen on enemmän kuin ihminen,
ja pelokas laumaeläin.
Minun mieheni lähti kun minulla oli vielä kaksi kaunista rintaa ja taloudellinen hyvinvointikulissi paikallaan.
Nyt menee hyvin.
Syöpäläiselle hurraa.
Jotkut vaan tarvitsevat isomman potkun perseelle, niinkuin minäkin.
Tuli ihminen, joka sanoi, "älä katso taaksepäin."
Elämä on, ja se on nyt.
Ja se on hiton hyvää ja hienoa ja ihanaa näin ja nyt;
outoa...olen kalju, olen köyhä, olen yksirintainen työtön yksinhuoltaja.
Minua rakastetaan tällaisena, minut hyväksytään, ja minä pystyn rakastamaan ja hyväksymään.
Eiköhän se ole kaikki sitä, ja siitä lähtöisin.
Jokaista kunnioitan, joka haluaa olla normaali.
Itse olen iloisesti "epänormaali",
koska olen onnellinen.
Eiköhän sekin herätä paheksuntaa, hehheh, siitä vaan.
Olen silti!!!!
Sitä toivottelen muillekin.
Sain viimeisen syton eilen.
Jos johonkin taistoon vielä ryhdyn, niin korjaamaan sitä epäsuhtaa, että suuren uusiutumisriskin omaavat naiset joilla on esim. määrittämätöntä mikrokalkkikertymää terveessäkin rinnassa, eivät saa terveen rinnan poistoleikkausta sen leikatun rinnan rekonstruaation tilaan.
Se jos mikä on huomion arvoinen ja täysin yhteiskunnan painostukseen ja arvomaailmaan perustuva vääryys.
Jos lähdetään arvottamaan maailmaa normaaliuden mukaan niin mennään kauheaan, pimeään metsään, jossa rumat tapetaan ja vammaiset suljetaan piiloon, ja hyväksytään rodunjalostus...
En edes ajattele, eikä minun tarvitse.
Onnea ja mielenrauhaa kaikille,
Seisoo Yksin (Olkinainen)
- Re: Marsha Hunt: Taistelu rintasyöpää vastaan..seisoo yksin