Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: miten lähete lymfaan?
Haen lähetteen terveyskeskuksesta. Kela korvaa 15 kertaa (huom max 15 kertaa yhdellä lähetteellä), mutta omavastuun osuus on tosi iso.Lääkärin antamalla lausunnolla (B vai C-lausunto?) hain kelalta vammaistukea syntyneitten kustannusten perusteella, koska oma kuntani ei anna maksusitoumusta.
Olen täysin riippuva lymfahoidosta rajun turpoamisen takia. Vaikka vammaistukikaan ei täysin kata hoitoa, on se ollut hyvä apu.
Jouduttuani käden takia työkyvyttömyyseläkkeelle, en saa enää vammaistukea!! Mutta nyt olen hakenut eläkkeensaajan hoitotukea ja sain taas määräajaksi.
Kukaan ei ole kertonut mahdollisuuksista. Ilmeisesti olisi parempi, jos kuolisi pois vaivoineen. Mutta itse olen ottanut selvää ja hakenut ja etsinyt.
Älä anna periksi! Kyllä hoitoa kuuluu saada ja kukaan ei pysty yksin tuommoisia kustannuksia maksamaan.
Tsemppiä sinulle jokapäiväiseen elämään!
- miten lähete lymfaan?tuulta
- Re: miten lähete lymfaan?kukkamaaria
- Re: miten lähete lymfaan?Sikke
- Re: miten lähete lymfaan?kevätmieli
- Re: miten lähete lymfaan?ellinoora
- Re: miten lähete lymfaan?Karhutar
- Re: miten lähete lymfaan?Babushka