Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: miten lähete lymfaan?

Tässä asiassa on ilmeisesti tosi paljon sekaannusta ammattilaistenkin puolesta. Oma terveyskeskus lääkärini oli niin sekaisin toimintatavasta että asiaa selvitettiin kahdenkin eri alueen terveyskeskuksissa täällä Helsingissä kunnes soitin lopulta itse naistenkliniikan fysioterapeutille ja kysyin häneltä miten toimia.

Hän kehoitti ottamaan yhteyttä alueeni kuntoutusvastaavaan minkä jälkeen sain maksusitoumuksen 10 kertaan lymfaa. Minulle sanottiin että vuodessa on mahdollista saada 20 kertaa lymfaa ja joka vuosi täytyy hakea lääkärin kautta uudelleen maksu sitoumusta (tukihihan hän sen sijaan kuulemma uusi puhelinsoitolla).

Olen ollut suht tyytyväinen lymfaan. En oikeastaan ollut huomannut mitään eroa mutta kun käteni mitattiin 8 kerran jälkeen niin se oli kyllä ehdottomasti pienentynyt.

Onnea matkaan byrokratia viidakkoon kaikille.
lumi | 13.1.2009 klo 23:28:22