Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: miten lähete lymfaan?
Uutta maksusitoumusta täytyy käsittääkseni hakea joka v uosi. Minä sain viime vuonna maksusitoumuksen 20 kertaan, mutta olin aika pettynyt niiden tulokseen joten multa jäi puolet käyttämättä.Leikatun rinnan puoleinen käsivarsi on edelleen aika turvoksissa, mutta niin se oli hoitojenkin aikana. Koin lymfassa käynnin kovin rasittavaksi ja aikaa vieväksi suhteessa tuloksiin joita oli vähän ja nekin tilapäisiä. Luulen että pärjään nyt kyllä tuon pienen turvotuksen kanssa ( käytän silti tukihihaa, joka auttaa jonkin verran)Sitäpaitsi minulla on nyt suurempia murheita kun sain juuri tietää että pitkäaikaiset selkäkipuni johtuvat syövän uusimisesta monen terveen vuoden jälkeen.
Uskon kuitenkin että monella muulla on enemmän hyötyä lymfaterapiasta, joten kannattaa ihmeessä mennä ja katsoa.
- miten lähete lymfaan?tuulta
- Re: miten lähete lymfaan?kukkamaaria
- Re: miten lähete lymfaan?kevätmieli
- Re: miten lähete lymfaan?ellinoora
- Re: miten lähete lymfaan?Karhutar
- Re: miten lähete lymfaan?Babushka