Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Masentava päivä.
Heippa Karhutar,mä oon ihan tavallisella kotiruualla tähän asti pärjännyt hyvin, mutta viime kesänä putosi Albumin arvo eka kerran ja sain reseptin apteekista ostettavaan juomaan. Sen avulla sain sen heti kohta normaaliksi.
Taxotere - hoidoista, joka aloitettiin syksyllä, mulle tuli tosi vetämätön olo ja ruuan laiton kans oli niin ja näin.Samoin kyllä ruokahalujenkin. Sitten onneksi hoksittiin, että kohdallani kortisoni täytyy vähentää vähän kerralla ja mieliala korjaantui melkein välittömästi.
Vahinko oli kuitenki jo tapahtunu ja arvot pudonneet paljon alle normaalin.
Pähkinöitä olen mutustellut aina silloin tällöin, mutta papujen kanssa en oikein meinaa päästä sinuiksi. Oon muutaman kerran kokeillut, mutta en ole oikein osannut niitä valmistaa ruuaksi. Niissä on aika pitkä keittelyaika.
Nyt olen lueskellut Finelin ruoka-ainetaulukoita ja etsinyt ruokia, joissa olisi paljon proteiinia. Tarve olisi puolitoista kertainen nyt hoidon aikana, tuntuu etten pääse millään siihen.
Sain taas reseptin apteekin juomaan ja pyysin lisäksi sellaista proteiinijauhetta, jota voi laittaa jogurtin , kiiseleiden yms joukkoon.
Täytyypäs googlettaa toi sun resepti :)
tv Manssi
- Masentava päivä.pike44
- Re: Masentava päivä.vaaka58
- Re: Masentava päivä.Manssi
- Re: Masentava päivä.Karhutar
- Re: Masentava päivä.Manssi
- Re: Masentava päivä.Eikuli
- Re: Masentava päivä.meikku
- Re: Masentava päivä.meikku