Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Masentava päivä.
Nuo elossaoloprosentit ovat tosiaan ikävää luettavaa, minun mielestäni on hyvä ohje minkä yksi lääkäri minulle jossakin vaiheessa sanoi. Henkilökohtaisella tasolla prosentti on joko 0 tai 100, tilastot ovat vain tilastoja. Eli itse olen yrittänyt unohtaa nuo ennusteet ja ajatella että olen oma yksilöni eikä kukaan voi tietää etukäteen kuika käy. Minun diagnoosini reilu 10 vuotta sitten oli st IIIc gr.1. Nythän tautini on kroonistunut eli hoitoja olen saanut useita kertoja vuosien varrella, tällä hetkellä olen hoitotauolla ollut viime kesästä asti.Hormoonikorvaushoitoa olen käyttänyt alusta asti eli sain reseptin muistaakseni noin kuukauden kuluttua leikkauksesta kun kasvaintyyppi oli tarkastettu ja todettu että korvaushoitoa voi käyttää. Eli olen nyt käyttänyt ko hoitoa jo reilun 10 vuotta, nyt ikää on 53v.
- Masentava päivä.pike44
- Re: Masentava päivä.vaaka58
- Re: Masentava päivä.Manssi
- Re: Masentava päivä.Karhutar
- Re: Masentava päivä.Manssi
- Re: Masentava päivä.Eikuli
- Re: Masentava päivä.meikku