Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Masentava päivä.

Olen 56v. Kuukautiset jäivät pois vasta muutama kuukausi ennen taudin toteamista eli melko myöhään jatkuivat. Välillä oli jo muutaman kk taukoja.
Nyt olen heräillyt yöllä hikoiluun silloin tällöin. Päivällä ei yleensä ollut mitään kuumia aaltoja. Sain lääkäriltä jotain Belle????? nimisiä pillereitä. Niitä otan yhden illalla. Joululomalla meinasin jo lopettaa mutta heräilin liikkaa joten jatkan vielä.
Yöisin nukun muutenkin aika huonosti ja heräilen. Olen käyttänyt zopinoksia silloin tällöin. Teen avustajan työtä erityisluokassa eikä siellä jaksa jos on pyörinyt koko yön.
Nyt on eka 3 täyttä työpäivää takana ja tuntui ihan hyvältä.
Tänään ei taas raajoja särkenyt ja aurinko paistoi joten olo on ihan hieno. Päätä ja niskaa vain palelee tämä lyhythiuksisuus. Jätin peruukin pois joululoman jälkeen, kun se ei enää kunnolla pysynyt päässä lapsia pukiessa. Taitaa tuo minun pääni heilua muutenkin niin oli hyvä jo alkaa olla omillaan.
Valoisia päiviä t Meikku
meikku | 5.1.2008 klo 17:44:11