Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Masentava päivä.
Heippa!Tuttua on. Itselläni kävin samoin. Viime tarkastuksen marraskuussa ja työkiireiden vuoksi unohdin melko hyvin tämän taudin kunnes luin eräässä viestissä Ulla Puistolan kirjoituksesta tästä munasarjasyövästä. Siinä oli aivan asiallista tekstiä mutta se iski tajuntaan että tämä voi uusia milloin vain. Olin jo päässyt ajatuksesta ja ajatellut positiivisesti että surraan sitten kun on jotain suremista.
Nyt kuitenkin heräilen yöllä silloin tällöin ja tämä pyörii mielessäni. Kaikki apu mitä olen saanut tällä palstalla on ollut ihanaa ja kannustavaa. Välillä olen nyt joulun aikaan miettinyt että pitäisikö minun pitää tästä palstasta lomaa.
Jotenkin tämä palsta vetää puoleensa ja olen jatkanut lukemista enkä ole enää peloissani. Tämä kai kuuluu tähän taudin kuvaan että mielialat heittelevät ja asiat välillä vaivaavat. Välillä sitä tarkkailee kipujaan ja tuntojaan joka puolelta. Minua vaivaavat kivut raajoissa välillä niin ettei voi nukkua. Entiset nivelrikot ovat pahentuneet, mutta eteenpäin mennään.
- Masentava päivä.pike44
- Re: Masentava päivä.vaaka58
- Re: Masentava päivä.Manssi
- Re: Masentava päivä.Karhutar
- Re: Masentava päivä.Manssi
- Re: Masentava päivä.Eikuli
- Re: Masentava päivä.meikku