Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tyhjennyksen jälkeen patti kainalossa leikkaushaavan kohdalla... pitääkö huolestua?

Toivottavasti et hirveän kauaa joudu odottelemaan uutta leikkausta (tosin sairaspäivien nollaus on kieltämättä hyvä asia; itselläni nollautui juuri vuodenvaihteessa ennen töihin paluuta ja hyvä niin - täysi palkka on eri asia kuin 75%...) :)

Minä kävin eilen näyttämässä pattia sairaalassa ja kirurgi totesi heti, että kyllä se taitaa nestettä olla vaikka onkin kova. Imi sitten sieltä aimo annoksen nestettä pois ja olo helpottui, jee! Lisäksi käväisin fysioterapeutilla, joka koitti aukoa käsivarteeni ilmestyneitä lymfastrangeja (eli semmoisia kiristäviä "naruja"). Joissain kohtaa raksahteli ja osa ilmeisesti rikkoutui, mutta kyllä sinne jäi kireitä kohtia paljon ja olen niitä nyt itse yrittänyt painella pitkin päivää (venyttelyn ja jumpan lisäksi)... kipeitä ovat kyllä! Jumppaaminen sujuu taas helpommin, kun sai sen pahkuran kainalosta pois. Nyt ei sitten muuta kuin odotellaan ensi viikon lääkärin soittoaikaa - saan sitten kuulla, mitä leikkauksessa poistetuista osista - lähinnä imusolmukkeista - löytyi... kääks.
Ihmiskoe | 2.2.2013 klo 18:27:44