Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tyhjennyksen jälkeen patti kainalossa leikkaushaavan kohdalla... pitääkö huolestua?
Heh, joo, voin kuvitella tuon kutinajutun. Vähän samanlainen olo oli tässä yks ilta, kun tuon haavan alta kutitti kamalasti, mutta eihän tuon kohdan raapiminen tosiaankaan tuntunut missään! :DPatti on edelleen ja tänään se on ollut todella kiristävä ja kipeä. Soitin sairaalaan rintasyöpähoitajalle ja menen huomenna näyttämään tuota nyt sitten lääkärille. Hyvä, että soitin, nyt tuntuu paljon paremmalta jo, kun tietää että joku asiaa vähän paremmin tunteva katsoo tuota huomenna (= ei tarvitse yksin yrittää pähkäillä, että mikä ihme tuo on) :) Se vähän harmittaa, kun tuo pahkura haittaa jumppaamista, se kun on aika pahasti liikeratojen tiellä tuossa kainalossa möllöttäessään. Otin kipulääkettäkin tänään ennen jumppailua, mutta eipä se auttanut tuohon kipuun mitään. Muuten on onneksi voinut jo olla ilman lääkkeitä taas vaihteeksi.
Kuinka kauan sulla on tuosta kokopoistosta? Mulla on korjausleikkaus tulossa "joskus" - alustavasti on puhuttu ensi vuoden alusta; itse asiassa syksyllä suunniteltiin jo, että leikataan ja korjausleikataan samaan syssyyn nyt tammikuussa, mutta niin ei sitten tehtykään... Toivottavasti ei kovin kauaa tarvitse uutta rintaa odotella. Muuten ei olis niin väliä, mutta mulla on selässä skolioosia ja nyt jo huomaa, että ranka kiertyy huomaamatta huonosti, kun toiselta puolelta puuttuu tavaraa :/
- Re: Tyhjennyksen jälkeen patti kainalossa leikkaushaavan kohdalla... pitääkö huolestua?Ihmiskoe