Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tyhjennyksen jälkeen patti kainalossa leikkaushaavan kohdalla... pitääkö huolestua?
Hei!Minulla oli myös leikkaushaavan "päässä" pieni patti, aika kova. Lääkäri laittoi minut ultraan jossa katsoivat ettei siinä ollut imusolmuketta..ei ollut ja pattikin hävisi ajan kanssa.
Minulle tehtiin osapoisto sekä kainalon tyhjennys ja rintaan kertyi nestettä jota kerran poistettiin akuutti 24:ssä. Pari eri kertaa sitä yrittiin poistaa vielä terveyskeskuksessa mutta ei onnistunut, rintaan tuli vain 6x6cm suuri verihyytymä joka oli kovan tuntuinen. Se kyllä on ajan kuluessa hävinnyt samoin kuin hävisi itsestään turvotus ja neste.
Minullakin oli käsivarressa voimakasta kiristystä lähes ranteeseen asti, sekin on ajastaan hävinnyt. Ainoastaan turvotuksen tunnetta on ajoittain kainalossa, ehkä tulee rasitettua kättä liikaa.
Täytyy yrittää muistaa, ettei kainalon tyhjennyksen jälkeen enää voi koskaan tehdä samalla lailla raskaampia hommia kuin ennen, koska turvotuksen mahdollisuus on pysyvä.
Näillä mennään ja hyvä näinkin, onpahan hyvä syy pyytää apua raskaammissa töissä.
Jaksamista teille kaikille joilla hoitoja vielä on, ihmeen nopeasti se kaikki vaan on ohi. Minulla oli viimeinen sädetys 18.12.12 ja nyt syön hormoneja 5 vuotta.
Terkkuja ja voimia lähettää Anna52
- Re: Tyhjennyksen jälkeen patti kainalossa leikkaushaavan kohdalla... pitääkö huolestua?Anna52