Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Laihtuminen sytojen aikana ?
Huomenta!Mulle kävi tällä kierroksella niin, että ensin lihoin/turposin, etteivät vaatteet mahtuneet enää päälle mutta kahden viime hoidon jälkeen on paino alkanut tippua ja olen melkeen normaalimitoissa.Ja hoitona siis Taxotere kahden viikon välein.
Lihominen on johtunut varmasti myös aktiivisen liikunnan vähentymisestä sekä aineenvaihdunnan heikentymisestä, olen ollut aina hoikka ja muutama kilo näkyy kyllä heti.
Voi karhutar, alahan vaan maalata, se on IIIhanaa. Nythän alkavat kansalaisopistotkin, joissa on taidepiirejä. Minäkin yritin jo ilmoittautua, vaikkei vielä esitettä ole tullutkaan. Ei ottanut ilmoittautumista vastaan=(
Mulla pitäisi tänään olla se pahin päivä. Nukuin kyllä yön tosi hyvin, kun saunottiin lasten kanssa illalla, joten josko se olisi vähän auttanut. Pää on tönköhkö ja naama paisuksissa, mutta ei muuta.
Täällä paistaa aurinko, sekin piristää!!
Halauksia teille kaikille tähän elämämme päivään!!
Julia
- Laihtuminen sytojen aikana ?hannakaija
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?peevikki
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?hannakaija
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?Karhutar
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?peevikki
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?kukkamaaria
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?julia
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?Ksantippa
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?Kristitty Lilja