Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Laihtuminen sytojen aikana ?

Iltapäivää!

Meikäläinen sai kolmannen CEF:in tiistaina viikko sitten. Tämä kolmas kerta on ollut pahin, vaikkakaan ei hirvittävän paha vieläkään. Minulla on ollut pientä pahoinvointia ja päänsärkyä. Pari päivää olin äkäinen kuin perseeseen ammuttu karhu (kortisonin sivuvaikutuksia?)ja jouduin kahtena ensimmäisenä yönä turvautumaan unilääkkääseen. Yksi suoni onkahden käytön jälkeen kova ja tulehtunut. Kuulinpa tässä, että suositukset olisivatkin, ettei lääkettä saisi pistää kahta kertaa samaan suoneen... Töissä olen käynyt edelleen osa-aikaisesti. Torstaina ois taas töitä. Tää osa-aikainen työ on sopinut mulle hyvin. Olen henkisesti varautunut vähentämään vielä töitä sytostaattihoitojen viimeisiä hoitoja kohden.

En ole lihonut enkä laihtunut. Kuntoa olen toistaiseksi jaksanut hoitaa kiitettävästi ehkä kiitos osa-aikaisesta työstä likenevälle ylimääräiselle vapaa-ajalle.

Tsemppiä kaikille!
Ksantippa | 3.9.2007 klo 18:10:43