Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Laihtuminen sytojen aikana ?
Hei Hannakaija!Minun painoni on myös hienoisessa laskussa, vaikka syön kahden tunnin välein, ja minulla on koko ajan nälkä. Olen saanut yhden Taxotere tiputuksen, ja toinen on nyt tulevana torstaina. Muutoin en ollut suuremmin "kipeä", kuin viidentenä päivänä sain hitonmoisen ripulin, vatsa tyhjeni useamman päivän panttaamisen jälkeen.
Ajattelen tuota syömistä ja laihtumista siten, että elimistöni tarvitsee ja kuluttaa runsaasti energiaa tuon sytostaatin takia. Sinulla varmasti vaikuttaa myös tuo valvominen. Se kuluttaa mielettömästi. Toivottavasti saat nukuttua paremmin. Uni on todella tärkeää, ei vain fyysisen paranemisen kannalta vaan myös henkisen vireyden kannalta. Minkälaisia nukahtamislääkkeitä olet otanut? Olen itse joskus käyttänyt Diapamia, kun esim. vaihdevuosioireet valvottivat, muista lääkkeistä minulla ei ole kokemusta, mutta nuo Diapamit ovat ainakin auttaneet minua nukkumaan hyvin.
Ja ei sun tarvitse pyytää anteeksi mitään vuodatuksia. Sehän on yksi tärkeimmistä syistä, miksi tämä palsta on olemassa,
Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa sinulle.
Terveisin Peevikki
- Laihtuminen sytojen aikana ?hannakaija
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?peevikki
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?hannakaija
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?Karhutar
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?peevikki
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?kukkamaaria
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?Ksantippa
- Re: Laihtuminen sytojen aikana ?Kristitty Lilja