Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Laihtuminen sytojen aikana ?

Hei Hannakaija,

Sinullakin siis on ollut nukkumaan mennessä vilunväristyksiä? Minulla myös, ja ne ovat nyt tulleet pienen tauon jälkeen takaisin. Hiukan se pistää miettimään, koska kärsin niistä nimenomaan ennen kuin syöpä löytyi, ja kuten tuolla univiestiketjussa kerroinkin, niin syynä ei silloin ollut kilpirauhasen vajaatoiminta. Kaitpa sillä sitten on jokin yhteys imusolmukkeiden tilanteeseen, ja tietysti tähän ilmojen äkilliseen viilentymiseen:)

Unilääkkeitä en ole tarvinnut, koska olen huomannut että uni tulee muutenkin, mutta ärsyttää tämä hälytystila, mikä kropassa nyt tällä hetkellä vallitsee. Taitavat solut tietää, että myrkkyä on taas tulossa!

Laihtumaan en ole päässyt, koska olen joutunut vähentämään liikuntaa, ja nyt jos kuntoa riittää (= sivuoireet pysyvät kurissa) aion palata taas vanhaan kuntoilurytmiini. Harmikseni tosin huomasin, että suosikkiopettajallani ei ole tällä lukukaudella joogatunteja, joten olisiko käymässä niin että joudun vaihtamaan joogan pilatekseen? Mieli tekisi myös aloittaa maalaus ja käyttää tämä sairasloma sillä lailla hyödyksi...

T. Karhutar
Karhutar | 2.9.2007 klo 20:13:46