Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tukihiha
Marzu, se onkin varmaan kätevä sormiosan pituus. Minulla oli kyllä hankaluuksia usein pitäessäni hanskaa, kun se ulottui kynsien alareunaan asti. Sitten ne sormiosat tietenkin nivelien taipuesssa konetta sorkkiessa (näpyttelystä ei voinut puhua) valuivat alas ja niitä piti kiskoa = alkoivat nopeasti rispaantuakin sen kiskomisen takia.Työssäni joudun liimaamaan nimikkeitä liimalla arkistokansioihin. Valmiit tarralaput kun eivät täytä Arkistolaitoksen kriteerejä.
Puin siis kertakäyttöhansikkaan sen tukihansikkaan päälle, ettei liima sotkenut sitä, aika kömpelöä touhua. Minullakin leikattu puoli on onneksi vasen ja olen oikeakätinen.
Käden jumppaaminenhan on tiedtenkin hyväksi, mutta olen itse pärjännyt ilmankin. Vaikka alkutilanne olikin paha. Netissä on jotain jumppaohjeitakin, jos sairaalasta saadut eivät ole tallessa.
- Tukihihacalla
- Re: Tukihiharipu
- Re: Tukihihakukkamaaria
- Re: Tukihihacalla
- Re: TukihihaMarzu
- Re: Tukihihacalla
- Re: TukihihaTipsukka
- Re: TukihihaTipsukka