Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tukihiha
Äh...pitkä sepustukseni hävisi, no uusiksi mutta lyhyemmin:Eli kannattaa todellakin vaatia sitä luuntiheysmittausta. Minun lannerankani kuvattiin röntgenissä selän väsymisen takia ja siitä sitten löytyi muun vaivan mukana lievää osteoporoosiakin. Näytin lausunnon lääkärille (viimeinen kontrollikäynti), mutta hän ei katsonut aiheelliseksi kirjoittaa lähetettä vaikka olinin syönyt 5 v Tamofenia ja 2 v Aromasinia/Femaria. Tämä asia tuli sitten hoitajan kanssa puheeksi kun kyselin verikokeen aikataulua. Hän kertoi luuntiheysmittauksen kuuluvan asiaan, ja varasi minulle Kätilöopistolle ajan. Syöpikseltä ei aikoja pikaisesti löytynyt.
Tulkinta kuuluu tietenkin lääkärille, mutta siitä kuvasta päättelin, että osteopeniaa ilmeisesti selässäni on. Mitä sille on tehtävissä, sen varmaan kertoo lääkäri ensi tiistaina. Enemmän kyllä hermostuttaa kontrolliverikokeen kohonneet maksa-arvot (en juuri juo kuin saunaoluen kerran viikossa). No ei tässä paniikki auta, odottamista on vaan hiukan liian kauan minusta.
Turvotus on pysynyt ilman hihaa ja hanskaa ainakin toistaiseksi pois. Oikeastaan leikattu käsi on ainakin ranteesta hiukan vähemmän paksu kuin toinen. Pitkiä fillarointilenkkejä en tee, koska siinä tulee puristettua ohjaustankoa väkisinkin ja silloin käteni puutuu ja kainalossakin tuntuu oudolta. Pidinhän minä muistaakseni sitä hihaa 2-3 vuotta melko kuuliaisesti. Mutta välillä tuli tunne, että käsi "räjähtää" paineesta ja se oli pakko riisua kesken työpäivän.
- kukkamaaria
- Tukihihacalla
- Re: Tukihiharipu
- Re: Tukihihakukkamaaria
- Re: Tukihihacalla
- Re: TukihihaMarzu
- Re: Tukihihacalla
- Re: TukihihaTipsukka
- Re: Tukihihakukkamaaria
- Re: TukihihaTipsukka