Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä diagnoosi 2011
Hei Memmu, meitähän riittää, minulla on melkein samanlainen diagnoosi kuin sinulla ainoa ero on että kasvain oli pienempi alle 2 cm. Kainalo ja imusolmukkeet olivat puhtaat. Sytot ovat jo alkaneet eli saan niitä vielä 5 kertaa ja sitten sädehoito 25 kertaa. Sairaslomaa on keväälle asti. Muuta lääkitystä ei tule koska kasvain ei ole hormoniperäinen. Nyt on meillä aikaa hoitaa itseämme :) nauti jos vain voit täysillä tästä ajasta että sinulla ei ole töihin lähtöä tai mitään muutakaan aikataulua paitsi nämä hoitoon menot ja lääkärikäynnit. Nyt on hyvä tuulettaa päätä ja järjestää siellä päänsisässä asioita minulla ainakin on siellä kovasti töitä. Minulla on myös aikuiset lapset ja heillä omat perheet sekä tietenkin ihana mies jotka ovat kaikki tukenani. Tästä me selvitään ja ehkä muutaman vuoden kuluttua tiedämme mitä positiivista tämä kaikki toi tullessaan. Nyt tuntuu kaikki tietenkin vielä raskaalta ja kovasti on tottumista tähän ns. sairaana olemiseen varsinkin kun ei ole kipuja missään. Hyviä vointeja sinulle ja rauhallista mieltä - Syysnainen- Rintasyöpä diagnoosi 2011Memmu66
- Re: Rintasyöpä diagnoosi 2011Syysnainen
- Re: Rintasyöpä diagnoosi 2011Sini-likka
- Re: Rintasyöpä diagnoosi 2011markrani