Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä diagnoosi 2011

Heippa Memmu ja tervetuloa tälle palstalle, mistä kohtalotovereita löytyy. Minulla oli lähes samantapainen tilanne tämän vuoden kesäkuussa. Gradus 3, mutta kainalo ja imusolmukkeet puhtaat kuten sinullakin. Olen lisäksi Her positiivinen. Onkologi sanoi heti alkajaisiksi, että ennusteen suhteen graduksella ei ole mitään merkitystä, tärkeintä on kainalon ja imusolmukkeiden puhtaus. Joten sinun tilanteesi on hyvä! Sain her-positiivisuuden takia Herseptin hormonihoidon kerran viikossa yhdeksän viikon ajan. Sytostaatit aloitettiin myös heinäkuun puolessa välissä ja vielä on yksi kerta jäljellä. Tänään sain viidennen annoksen hieman viivästyneesti, koska torstain lab-arvot olivat pielessä. Elimistö itse korjasi tilanteen viikonlopun aikana. Sytostaatteina oli Taxotere x 3 ja Ceff x 3.
Koska tuumori oli niin iso, saan vielä sädehoidon joulukuussa viiden viikon ajan.
Eli sinunkin kalenterisi ohjelmoituu seuraavaksi puoleksi vuodeksi. Asenteesi on kohdallaan ja sen avulla selviät hyvin. Itse olen huomannut kuinka suuri merkitys avoimuudella ja positiivisella elämänasenteella on toipumisen kannalta.
JOkainen meistä sairastaa omanlaista sairauttaan ja reagoimme eri tavoin hoitoihin, joten älä pelkää toisten tuntemuksia ja kokemuksia. ne ei välttämättä tapahdu sinun kohdallasi. Etene askel kerrallaan.
Tsemppiä matkaan, on lohduttavaa tietää, että ei ole yksin. Terv.Gugi53
gugi53 | 10.10.2011 klo 15:26:56